Wednesday, 18 January 2012

Untuk Adam Adli dari pandangan Student Luar Negara

Assalammualaikum/Salam Sejahtera semua......

post kali nie....nak berkongsi pandangan daripada students luar negara terhadap isu Adam Adli....adam adli nie dh cukup famous kat negara kite nie....

Adam Adli pelajar UPSI

dia lah yang turun kan bendera PM kite kat PWTC......berani betul dia kan...ape2 pun, aku tabik spring dia ar.....hahahahaha....bagi aku pulak, tak berpihak pada sape2...cume, kalo kite nak berdemonstarsi tu, tak perlu ar sampai nak turun kan bendera PM......demonstrasi pasal AUKU nie bagi aku, bagus...menunjukkan yang students kite nie matang, amik tahu pasal negara.....tapi bila kite berdemonstrasi nie, biar lah matang......kite kan student....MAHAsiswa lagi......come on ar!!!!!!!.......x perlu nak panjat pagar....malu dowh aku sebagai mahasiswa......ape pun jom kite layan video nie ====>


so korang tak perlu lah dengar cakap orang ek...
korang boleh nilai sendiri yang mana buruk dan yang baik....
ape2 pun.....
thanks for watching.....
come on ar!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...