Sunday 15 January 2012

The Sims 3 - download link


Assalammualaikum/Salam Sejahtera semua.....






dua post sebelum nie menceritakan pasal movie menarik yang telah aku tengok.....dua-dua pulak citer hindustan kan.....tapi kali nie aku nak share kat korang tentang games favorite aku pulak......pasal the sims 3....korang pernah main game nie tak?????maybe game nie agak bosan jugak lah....tapi disebab kan game nie create kehidupan diri sendiri...tu yang membuat kan aku minat ngan game nie......kalo korang nak tahu pasal game nie.....layari Official Website dia yew......

jom kite layan dia punye trailer ======>


kalo korang berminat ngan game nie.....
aku bg korang download link yew ======> klik sini nie siap ader expansion pack dan stuff pack


2 comments:

  1. mmg minat sgt main game nie...sy pun da ade Sims3 nie..best..

    ReplyDelete
  2. yeke....kitorg dah ader expansion pack lg...huhuhuhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...